.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با گذشت بیش از شش ماه
شهرداری آمل دارای سرپرست شد
شورای اسلامی شهر آمل احمد امیر سلیمانی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل را به عنوان سرپرست شهرداری آمل منصوب و وی را برای تصدی شهرداری جدید آمل به استانداری مازندران معرفی کرد.
شهرداری آمل دارای سرپرست شد

شورای اسلامی شهر آمل احمد امیر سلیمانی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل را به عنوان سرپرست شهرداری آمل منصوب و وی را برای تصدی شهرداری جدید آمل به استانداری مازندران معرفی کرد.

به گزارش شمال نیوز ، به نقل از روابط عمومي شهرداري آمل، رئيس شوراي اسلامي شهر آمل از آيين معارفه سرپرست شهرداري آمل اظهار داشت: اسلام ديني است كه با همگرايي در محورهاي اجتماعي تأكيد مي كند و در اين دين دست يابي به كمال انساني از مسير اجتماعي شدن انسانها مي گذرد.

سيد محمد پ‍‍ژومان افزود: ما بايد در مسئوليت هاي اجتماعي كه داريم خدمتكاري براي همديگر را يك اصل بدانيم.

وي با اشاره به اينكه عرفان اسلامي يك عرفان اجتماعي است ، تصريح كرد: اگر انسان مي خواهد به معرفت برسد بايد خود را در ارتباط با خلق و خدمت به آنها قرار دهد .

پژومان گفت: اگر چه دايره عمل صالح وسعت بسياري دارد ولي با توجه به اينكه اسلام بر مباني اجتماعي تأكيد مي كند خدمت خالصانه به مردم عبادتي است كه ارزش آن از گوشه نشيني ورهبانيت بيشترخواهد بود.

رئيس شوراي اسلامي شهر آمل درخطاب به مديران عامل سازمان ها و مسئولان دواير شهرداري آمل ، افزود: همه ما در اين نظام مجموعه خدمتگزاري يك شهر هستيم و با جابجا شدن سمت ها و تغيير افراد در پست هاي مديريتي نبايد ذره اي از خدمت رساني به مردم در راه رضاي خدا غفلت كنيم.

پژومان ضمن تشكر از ولي ا... قادي سرپرست سابق و معاون مالي و اداري شهرداري آمل، گفت: همه پرسنل شهرداري و سازمان ها تابعه در شش ماهه اخيرنقش بسزايي در افزايش رضايتمندي شهروندان و پيشبرد مباحث شهري داشته اند كه اين نشان از وظيفه شناسي پرسنل در قبال اعتماد مردم است.

احمد امير سليماني سرپرست جديد شهرداري آمل نيز در آيين معارفه گفت: از اعضاي شوراي اسلامي شهر آمل نسبت به اعتمادي كه بنده داشته اند تشكر مي كنم و اميدوارم با برنامه ريزي صحيح و سرعت بخشيدن به كارها پاسخ مناسبي را به اعتماد شهروندان و اعضاي شوراي اسلامي شهر بدهم.

وي اولويت كاري خود را اتمام پروژه هاي نيمه تمام اعلام كرد وافزود: مشاركت مردم در انجام پروژه هاي شهري مهم است كه به طور قطع مردم آمل با پيشنه فرهنگي كه دارند ياري گر ما در اداره شهر هستند.

امير سليماني به ارتباط دوستانه اي خود با مجموعه شهرداري اشاره كرد وگفت: براي خدمت به مردم اين ارتباط همچنان وجود دارد زيرا معتقدم در سايه همدلي است كه خدمت به مردم رنگ خدايي مي گيرد و اميدوارم در اين فرصت كمي كه داريم توشه اي براي آخرت خود برداريم.

ياد آور مي شود: احمد امير سليماني پيش از اين رئيس هيئت مديره ومديرعامل سازمان عمران و همچنين مسئول واحد طراحي نظارت شهرداري بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد راعی 4 اسفند 1389
مگر ولی الله قادی چطور بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.